اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشدید نظارت‌ها بر باشگاه‌های ورزشی خوزستان/ پلمب ۲۱ باشگاه متخلف

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان با اشاره به موارد تخلف باشگاه‌های ورزشی از پلمب ۲۱ باشگاه متخلف خبر داد.

تشدید نظارت‌ها بر باشگاه‌های ورزشی خوزستان/ پلمب ۲۱ باشگاه متخلف

رضا باقری، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در تشریح نحوه بازرسی از اماکن ورزشی، اظهار کرد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همکاران این اداره پیگیری و بازرسی‌های اماکن ورزشی را انجام داده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولیعصر خوزستان عنوان کرد: بسیاری از مدیران باشگاه‌ها نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا مطابق با ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری کاملی در این راستا داشته و در جهت حفظ سلامت خود و ورزشکاران، باشگاه‌های خود را تعطیل نمودند.

وی افزود: این در حالی است که تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی به صورت استیجاری مشغول فعالیت هستند و متحمل هزینه‌هایی نیز شده‌اند اما حفظ جان ورزشکاران را در اولویت کار خود قرار دادند.

باقری در اشاره به موارد تخلف باشگاه‌های ورزشی بیان کرد: متاسفانه در این بین مواردی وجود داشتند که همچنان فعالیت خود را ادامه دادند که با بازرسی و پیگیری‌های انجام شده دستور پلمپ ۲۱ باشگاه متخلف صادر گردید.

وی افزود: در روزهای آتی نیز برنامه‌های متعددی از جمله ضدعفونی اماکن و باشگاه‌های ورزشی و نیز توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های ورزشکاران محروم و کم بضاعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول